Werken op kantoor

 

Help onze medewerkers het maximale uit zich te halen

Onze stafafdelingen zoals HR, Finance, Marketing, Projectleiding, Facilitair en Management zorgen voor een goede ondersteuning van onze technische medewerkers, zodat alle medewerkers hun werk kunnen doen met een lach op het gezicht.

 
 
 

Werken op kantoor?

Met het team dat op kantoor werkt, zorgen we voor een goed draaiende organisatie. De receptie zorgt voor een warm ontvangst en helpt men de weg te wijzen binnen ons pand. De afdeling facilitair zorgt er voor dat onze medewerkers er warmpjes bij zitten, zowel binnen het pand als in hun functie. De accountmanagers, de marketing en de projectleiders van Stolze zorgen voor de juiste contacten met de klanten.

Vacatures op kantoor

Op onze website zijn er momenteel verschillende interessante vacatures beschikbaar op kantoor. Hier is een overzicht van de recente vacatures:

Controller

Maasdijk
40 uur
HBO

Ben jij op zoek naar een brede functie op het snijvlak van business, project en financial control? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Planner

Maasdijk
40 uur
MBO

Vind jij het leuk om aanspreekpunt te zijn voor onze servicemonteurs? Ben jij goed in plannen en organiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Corporate recruiter

Maasdijk
32-40 uur
HBO

Word de drijvende kracht achter het recruitmentproces bij Stolze! Zet jouw stempel op ons groeiproces en maak direct impact in deze sleutelrol als corporate recruiter.

HR Receptie Administratie Finance Management IT Marketing Accountmanagement Facilitair HR Receptie Administratie Finance Management IT Marketing Accountmanagement Facilitair

Bekijk ook eens

Stages of werken en leren

Tijdens een stage of leren en werken traject, kan je de vaardigheden en kennis die je tijdens je studie opdoet, tijdens een stage in de praktijk brengen. Stolze is een erkend leerbedrijf en al veel studenten hebben hun stage succesvol bij Stolze afgerond.

In de technische buitendienst

In de technische buitendienst help je onze klanten binnen jouw vakgebied. We zijn onder andere specialist in elektrotechniek, watertechniek, groeilicht, automatisering en klimaattechniek.

In de technische binnendienst

Op onze kantoren zorgt de technische binnendienst voor de voorbereiding van alle apparatuur en onderdelen die door onze technische buitendienst worden gebruikt om onze klanten te helpen.

 

Arjan Menheer

Manager technish beheer

In het diepe gegooid

Na meer dan 28 jaar heb ik het nog altijd enorm naar mijn zin bij Stolze. Als ik terug kijk op die jaren en hoe ik in de managersfunctie ben gerold, heb ik dat nooit heel erg bewust voor mij gezien toen ik jonger was. Op mijn 16e begon ik met mijn vakantiebaantje bij Stolze en later kwam ik in vaste dienst. Direct na het behalen van de MTS was ik totaal nog niet vakvolwassen, maar werd ik door Stolze in het diepe gegooid. Ruim driekwart jaar ben ik met zweet in m’n handen naar klanten gereden, omdat ik eigenlijk geen idee had of ik de storing wel zou kunnen oplossen. Van deze tijd heb ik enorm veel geleerd.

Na 7 jaar in de buitendienst gelopen te hebben, ging Teun Stolze het rustiger aan doen en werd ik gevraagd als service coördinator. Eén van de uitdagingen daarin was het steeds verbeteren van het werk door automatisering. Het doel was om het werk zo veel mogelijk leuk en werkbaar te maken voor iedereen. Dat betekende voor monteurs minder administratie en voor collega’s op kantoor effectiever werken. Ik had echt mijn eigen afdeling en werd vrij gelaten om te doen waarvan ik dacht wat goed was voor Stolze. Er was, en is nog steeds, altijd ruimte voor goede ideeën.

 

De uitdaging als manager

Nu, als manager, is mijn grootste uitdaging ervoor te zorgen dat iedereen op zijn of haar plek zit. Ik wil mensen laten stralen in hun werk en laten doen waar ze goed in zijn. Omdat we als Stolze ontzettend gegroeid zijn en we steeds meer collega’s krijgen, is dat niet altijd een makkelijke taak. Als ondersteuning heb ik vorig jaar een HBO middelmanagement gevolgd welke mij als manager meer handvaten geeft. Het komt soms voor dat iemand het niet naar zijn zin heeft in zijn functie en het is mijn taak om er achter te komen wat de reden daarachter is. Samen kunnen we dan kijken of we iets in de functie kunnen aanpassen of dat een andere functie veel beter past bij die persoon. Het geeft mij ontzettend veel voldoening als collega’s stralen in hun werk en goed werk kunnen leveren in hun functie.

Toekomst plannen

Het afgelopen jaar ben ik als manager betrokken geweest bij de vorming van de strategie van Stolze. Het nauw betrokken zijn bij zo’n proces was nieuw voor mij. Na 28 jaar weer in het diepe gegooid worden zorgt voor wat onwennigheid in het begin, maar ik heb mijzelf, en alle andere managers binnen Stolze, beter leren kennen. Ik ben van mening dat we hierdoor een beter Management team hebben gevormd en dat we met deze nieuwe strategie goede stappen naar de toekomst kunnen maken. Het ontzorgen van de klant, is een nieuwe stap die we aan het ontwikkelen zijn. Het opzetten van overeenkomsten voor diensten (onderhoud, technical support, inspecties, data-analyse) is een gave uitdaging.

Sociaal bedrijf

Stolze is een heel sociaal bedrijf. Als je eenmaal binnen bent en je een beetje kunt aarden, zijn er volop doorgroeimogelijkheden. Iedereen wil je helpen en heeft wat voor je over. We zoeken altijd wel nieuwe mensen, ik zit nu bijna iedere week wel met een sollicitant. Er wordt hard gewerkt bij Stolze, maar er is altijd tijd voor een geintje. Mensen zien te weinig wat er allemaal voor nodig is om een plantje te laten groeien en ik probeer ze daar enthousiast voor te maken. Tuinbouw is de toekomst en met onze visie en strategie voor de komende jaren denk ik dat wij als Stolze een grote rol spelen in deze toekomst.