Internationaal Servicemonteur

Wil jij werken en reizen graag combineren? Vind je het een uitdaging om de klant in het buitenland zo goed mogelijk van dienst te zijn? Geen storing of probleem is jou te gek!

 
 
 

Werken als Internationaal Servicemonteur is niet zomaar een baan. Je wordt onderdeel van een team met 12 enthousiaste monteurs, die er allemaal volledig voor gaan. Die durven te dromen en voorop lopen met kennis van techniek. Het zijn de monteurs van Stolze die elke storing voor de klant oplossen en in dit geval over de grens.

Wat ga je doen?

Als Internationaal Servicemonteur kun jij het probleem van een storing vaststellen. Je verhelpt en repareert storingen aan elektrotechnische- en watertechnische installaties en computersystemen en je controleert de staat van onderhoud. Je stelt nieuwe installaties weer in bedrijf. Je adviseert de klant en rapporteert aan hen wat je uitgevoerd hebt. Je reist de hele wereld over om onze klanten van dienst te zijn.

Jij bent een lot uit de loterij!

Afhankelijk van de omvang van de storing reis je vaak alleen en soms samen met je collega. Je hebt een zelfstandige functie. Mogelijk ben je enkele dagen tot enkele weken aan het werk op één locatie. Je reist heel de wereld over naar landen als bijvoorbeeld China, Rusland, Noorwegen, Duitsland en Mexico. Als Internationaal Servicemonteur sta je er nooit alleen voor want jouw collega’s van de Technisch Support afdeling staan altijd voor je klaar wanneer jij er even niet uit komt. Dag en nacht. Wij zijn blij met jouw flexibele houding en je bent voor ons een lot uit de loterij!

 

Dit ben jij!

  • Je hebt enige kennis van tuinbouwtechniek;
  • Je kunt overweg met verschillende klanten en hebt graag contact met hen;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding en/of relevante werkervaring;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
  • Je spreekt uitstekend Nederlands en Engels;
  • Je hebt kennis van computers.
 

Wat kun je van ons verwachten?

Wij zorgen goed voor onze mensen en vinden het dan ook belangrijk dat jij als werknemer met plezier naar je werk gaat, jezelf gewaardeerd voelt en dat je werk doet wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Daarnaast:

  • Je leert de kneepjes van het vak en Stolze kennen in Nederland, voordat je op reis gaat;
  • Je hebt 24/7 iemand om op terug te vallen binnen ons team van Technisch Support;
  • Je gaat aan de slag bij een organisatie die zijn afspraken na komt;
  • Alle kosten die te maken hebben met jouw werk worden vergoed (eten, drinken, overnachting, reis etc.);
  • Overuren worden uitbetaald en kunnen in overleg worden opgenomen wanneer je in Nederland bent;
  • Je krijgt een laptop en telefoon van de zaak;
  • Je krijgt ruimte om jezelf te ontwikkelen door bijvoorbeeld opleidingen of cursussen;
  • Veel vrijheid in steeds een veranderende werkomgeving.

Interesse in deze vacature?

Wij kijken met veel enthousiasme uit naar jouw sollicitatie. Stuur je CV en motivatiebrief naar werkenbij@stolze.nl of reageer via het online sollicitatieformulier op onze website. Voor vragen of meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Daniëlle Ouwerling-Alkemade (HR) via 0174 – 513 779.

Heb je geen cv klaar liggen, maar wel interesse? Laat ook dan je gegevens achter en dan nemen wij contact met je op.

  

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.