Werk jij nauwkeuring en gefocust? Kent de computer geen geheimen voor je? Wordt onze Artikelbeheerder!
Als Artikelbeheerder ga jij ervoor zorgen dat alle gegevens van de producten goed in ons systeem staan. Jij bent de onmisbare schakel voor het bedrijf! Je werkt de artikel- en leveranciersgegevens bij, vult dit aan en schoont dit op. Daarnaast controleer jij of het artikelbeheer voldoet aan alle voorwaarden en richtlijnen. Je hebt oog voor detail en werkt gemakkelijk met diverse computersystemen en programma’s als Excel en Syntess.
Je werkt veel samen met de Manager Inkoop en hebt veel contact met collega’s van verschillende afdelingen. Ook heb je dagelijks contact met verschillende leveranciers. Je implementeert de producten en diensten in het ERP-systeem (Syntess) en streeft daarbij naar:
Doordat jij dit op de juiste manier aanpakt, draag je meteen een steentje bij aan de organisatieverbetering. Jij haalt de informatie waar nodig om alles correct in het systeem te verwerken en schakelt gemakkelijk met de afdeling verkoop voor het actueel houden van calculatiekortingen en kortingsgroepen. Hiermee voorkom je verkeerde prijsstellingen in het systeem. Je collega’s zijn blij met jouw uitgevoerde werkzaamheden, want de artikelen zijn nu een stuk beter te vinden.
Wij zorgen goed voor onze mensen en vinden het dan ook belangrijk dat jij als werknemer met plezier naar je werk gaat, jezelf gewaardeerd voelt en dat je werk doet wat je leuk vindt en waar je goed in bent.
Wij kijken met veel enthousiasme uit naar jouw sollicitatie. Stuur je CV en motivatiebrief naar werkenbij@stolze.nl of reageer via het online sollicitatieformulier op onze website. Voor vragen of meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Daniëlle Ouwerling-Alkemade (HR) via 0174 – 513 779.