Administratief medewerker logistiek

Regel jij de logistiek voor onze internationale projecten van A tot Z en voel jij je thuis in een dynamische werkomgeving? Wij zoeken een nieuwe collega!

Als administratief medewerker logistiek ben je verantwoordelijk voor het regelen en plannen van transport en materiaal voor onze verkochte projecten in zowel het binnen- als- buitenland. Je regelt het transport van materialen, maakt paklijsten gereed en controleert of de vereiste documenten zijn bijgevoegd. Een functie met een internationaal karakter waarin jij de regelaar bent binnen de logistieke processen van Stolze. 

Wat ga je doen?

Jij start jouw werkdag samen in overleg met je collega’s en een bakkie koffie in Maasdijk. Je overlegt wat er die dag moet gebeuren en bespreekt de lopende taken. Jouw dag is snel gevuld met werkzaamheden die voorbij komen en je vindt het geen probleem om daarin snel te schakelen. Je verwerkt logistieke orders in het systeem, controleert of alle materialen aanwezig zijn en je maakt paklijsten van wat er in de container wordt vervoerd. Daarbij heb je contact met andere leveranciers die gebruik maken van hetzelfde transport om zo efficient mogelijk met transportkosten om te gaan. Je bekijkt aan de hand van de paklijsten hoeveel containers je nodig hebt voor bijvoorbeeld een verkocht project in China. Je maakt een planning en schakelt tussen de afdelingen om dit proces zo gestructureerd mogelijk te laten verlopen en laat je contactpersoon in het buitenland weten dat de goederen onderweg zijn.  

 

Dit ben jij!

  • Je hebt een afgeronde MBO 4 opleiding in de richting van scheepvaart of transport;
  • Naast de Nederlandse taal beheers je de Engelse taal goed;
  • L/C, CVO en ATA-carnet documenten zijn bij jou bekend;
  • Je bent bij voorkeur 40 uur per week beschikbaar, 32 uur per week is bespreekbaar;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je bent in staat om prioriteiten te stellen;
  • Je beschikt over een probleemoplossend denkvermogen.
 

Dit is Stolze!

  • Wij zorgen goed voor onze mensen en vinden het belangrijk dat jij met plezier naar je werk gaat;
  • Een administratieve en uitdagende functie;
  • 150 super gezellige collega’s;
  • 52 vrijmibo’s per jaar;
  • Maandelijkse sportactiviteiten en een actieve personeelsvereniging die geregeld leuke uitjes organiseert.

Interesse?

Wij kijken met veel enthousiasme uit naar jouw sollicitatie. Stuur je CV en motivatiebrief naar werkenbij@stolze.nl of reageer via het solliciatieformulier hier onder. Voor vragen of meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Daniëlle Ouwerling-Alkemade (HR) via 0174 – 513 779.

  

Persoonsgegevens

CV en motivatie

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.